مجموعه آموزشی «ستاره‌های آسمانی» تکمیل شد
کد خبر: 3692928
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

مجموعه آموزشی «ستاره‌های آسمانی» تکمیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ مدیر انتشارات مؤسسه مهد قرآن از انتشار جلد چهارم و لوح فشرده صوتی مجموعه کتاب‌های آموزشی «ستاره‌های آسمانی» ویژه مقطع پیش‌دبستانی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محسن جاوید، مدیر انتشارات مؤسسه مهد قرآن از انتشار جلد چهارم و لوح فشرده صوتی مجموعه کتاب‌های آموزشی «ستاره‌های آسمانی» ویژه مقطع پیش‌دبستانی خبر داد.
وی محتوای مطالب جلد چهارم ستاره‌ها را که مربوط به مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال تحصیلی است، زمینه‌ساز تحقق آموزش‌های کاربردی، جذاب و ماندگار و توجه به جنبه‌های علاقه و رغبت و پرهیز از هر گونه آموزشی‌های سطحی و سخت‌گیرانه به کودکان برشمرد و افزود: لوح فشرده صوتی جلدهای اول و دوم از مجموعه چهارجلدی کتاب‌های ستاره های آسمانی نیز تولید شده است.
یادآور می‌شود، بسته «آموزشی ستاره‌های آسمانی» از انتشارات مؤسسه مهد قرآن بر رشد نسبی و یکپارچه کودکان در چهار عرصه ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت به صورت درهم تنیده و غیر مستقیم توجه دارد.
بنابر این گزارش بهره‌گیری از افکت‌های صوتی، گویندگی اشعار، قصه‌ها، تلاوت جملات قرآنی توسط قاری نوجوان و نظارت کارشناسان در امور کیفی لوح فشرده و اخذ مجوز سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی از ویژگی‌های لوح فشرده آموزش دانست و عنوان کرد: سازمان‌ها، نهادها و مراکز آموزشی دارای مهدشکوفه‌های قرآنی سراسر کشور می‌توانند از طریق فروشگاه «آیه» دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن به شماره تماس 3-33522500 - 33522510 به نشانی تهران، میدان خراسان، خیابان خراسان، روبروی مسجد آیت‌الله فومنی و پایگاه اینترنتی ww.ayeh.ir نسبت به سفارش جلد چهارم کتاب و لوح فشرده خرید اقدام کنند.
جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی مجموعه ستاره‌های آسمانی اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام

captcha