صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری طرح حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3692959
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری طرح حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری طرح حفظ و مفاهیم قرآن از نخستین ساعات امروز، 30 بهمن ماه از طریق سامانه www.quranedu.ir خبر داد.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از صدور کارت ورود به جلسه آزمون سراسری طرح حفظ و مفاهیم قرآن از نخستین ساعات امروز، 30 بهمن ماه از طریق سامانه www.quranedu.ir خبر داد.
وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را اعلام کرد، افزود: کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از ٣٠ بهمن ماه و کارت ورود به جلسه آزمون شفاهی (زیر١٣سال) از ٦ اسفند قابل دریافت است.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: قرآن‌آموزان، مربیان و مدیران مؤسسات می توانند از ٣٠ بهمن برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به سامانه www.quranedu.ir مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: کارت آزمون شفاهی(زیر١٣سال) از ٦ اسفند قابل دریافت می باشد. مربیان و مدیران موسسات می‌توانند کارت قران‌آموزان ثبت‌نامی خود را از طریق صفحه کاربری خود و به صورت گروهی دریافت کنند.
حجت‌الاسلام میثم عباسپوراعلام کرد: ساعت برگزاری آزمون کتبی (بالای ١٣ سال) در روز ١٠ اسفندماه؛ در گروه حفظ قرآن : ساعت ٨:٣٠ تا ٩:٤٥ و در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن / گروه معارف اهل بیت (ع) به طور همزمان : ساعت ١٠:٤٥ تا ١١:٤٥ است.
وی یادآور شد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنج شنبه دهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha