فراخوان ائتلاف 14 فوریه برای خشم سراسری در بحرین
کد خبر: 3692993
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
در پی کشف پیکر سه جوان انقلابی صورت گرفت؛

فراخوان ائتلاف 14 فوریه برای خشم سراسری در بحرین

گروه بین‌الملل ـ در پی کشف پیکر سه جوان انقلابی بحرینی در آب‌های خلیج فارس، ائتلاف 14 فوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام خشم سراسری در این کشور را خواستار شد.

فراخوان خشم ائتلاف 14 فوریه در پی شهادت سه جوان بحرینی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری منامة پست؛ ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه‎ای در واکنش به انتشار خبری مبنی بر کشف پیکر سه جوان انقلابی در آب‌های خلیج فارس، تصریح کرد: این سه شهید به نام‌های میثم علی ابراهیم یوسف، سید محمود سید عادل سید کاظم، سید قاسم سید خلیل از شهرک کرباباد و از پیشگامان جوانان انقلابی و مجاهد بودند.

در این بیانیه آمده؛ این شهدا برای رهایی و نجات از ظلم و ستم رژیم آل‌خلیفه که آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده بود، ناچار شدند بر امواج دریا سوار شوند تا به گونه‌ای دیگر در دریا هدف قرار گیرند و به شهادت نایل آیند.

ائتلاف 14 فوریه با اشاره به سرنوشت نامعلوم چهارمین جوان بحرینی با نام «حسن علی احرانی» از شهرک «الزهراء» که به همراه آنها بوده، تاکید کرد: رژیم  آل‌خلیفه از تاکتیک‌های جدیدی در ارتکاب جنایات قتل استفاده کرده و از سلاح شایعات برای سرپوش گداشتن بر حقایق و مخفی‌کردن جنایات خود استفاده می‌کند تا مسئولیت آنچه اتفاق می‎افتد را به گردن دیگران انداخته و خود را از این جنایات تبرئه کند.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر این که تلاش‎های آل‌خلیفه در گمراه ساختن افکار عمومی در برابر حقایقی که به زودی افشا خواهد شد با شکست رو به رو می‌شود، از ملت بحرین خواسته شده تا در مراسم بزرگداشت این جوانان انقلابی، حضور گسترده‌ای داشته باشند.

ائتلاف 14 فوریه همچنین اعلام خشم سراسری در پی شهادت این جوانان را خواستار شد و تاکید کرد: ما انتقام شهدای بی‌گناه خود را از رژیم بحرین می‌گیریم.

یادآور می‌شود، برخی منابع خبری از کشف پیکر سه جوان بحرینی که در قضایای سیاسی تحت تعقیب دولت بحرین قرار داشتند، خبر دادند و اعلام شده که این جوانان در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس و در نزدیکی به آب‌های ایران مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند و امواج دریا آن‌ها را به سواحل بوشهر رسانده است.هنوز جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشرنشده، این در حالی است که وزارت کشور بحرین دیروز نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

انتهای پیام

captcha