ساماندهی گلزار شهدای کوهدشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)
کد خبر: 3692995
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
فردی‎بیرانوند خبرداد:

ساماندهی گلزار شهدای کوهدشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)

گروه اجتماعی: فرماندار کوهدشت با بیان این‌که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ظرفیت بزرگی برای توسعه و عمران کشور به‌ویژه مناطق محروم است، گفت: احداث مدرسه پنج کلاسه و یک واحد خانه بهداشت در دهستان کوهدشت شمالی و همچنین ساماندهی گلزار شهدای کوهدشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) انجام می‎گیرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمود رجبی، معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) یک‎شنبه، 29 بهمن در دیدار با فرماندار کوهدشت، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در طرح‌های اقتصادی و عمرانی بالای 500 میلیارد تومان مشارکت دارد .
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در توسعه و آبادانی کشور، اظهارکرد: در حال حاضر200 هزار نفر از فرزندان این مرز و بوم به‌صورت قراردادی در این قرارگاه مشغول به کارهستند.
فردی‌بیرانوند، فرماندار کوهدشت نیز در این دیدار با بیان این‌که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ظرفیت بزرگی برای توسعه و عمران کشور به‌ویژه مناطق محروم است، گفت: ساماندهی گلزار شهدای کوهدشت، ساخت مدرسه پنج کلاسه و یک واحد خانه بهداشت توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در دهستان کوهدشت شمالی احداث می‌شود.

انتهای پیام

captcha