لزوم پرداختن به حقوق شهروندی در مدارس
کد خبر: 3693006
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
آقازاده تاکید کرد:

لزوم پرداختن به حقوق شهروندی در مدارس

گروه اجتماعی- استاندار مرکزی با تاکید بر آگاهی هر چه بیشتر دانش‌آموزان به حقوق شهروندی گفت: بیش از گذشته نیازمندیم در مدارس به آموزش و اطلاع رسانی در این خصوص پرداخته شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی، در نشست با شورای دانش‌آموزان مدارس دختران اراک که امروز، 30 بهمن ماه با حضور شهیدخت مولاوردی، دستیار رئیس جمهور در حقوق شهروندی در استانداری مرکزی برگزار شد با بیان اینکه حقوق شهروندی و پرداختن به آن یک اصل و وظیفه در قانون اساسی است، گفت: یکی از بزرگترین مطالبات مردم حقوق شهروندی است که در انتخابات ریاست جمهوری نیز از طرف مردم مطرح شد.
وی ادامه داد: دانش آموزان به ویژه دختران باید از حقوق شهروندی آگاهی لازم را باید داشته باشد تا بتواند به عنوان یک مطالبه از مسئولان پیگری کنند. بیش از گذشته نیازمندیم در مدارس، حقوق شهروندی به دانش آموزان فرا داده شود که خوشبختانه دولت دوازدهم این موضوع را یک ضرورت می‌داند.
آقازاده در پایان بیان کرد: دولت به تحقق حقوق شهروندی و آگاهی نسبت به آن از سوی مردم اهتمام ویژه دارد به طوریکه در دو سال گذشته با رونمایی از حقوق شهروندی و تمرکز بر آموزش و اطلاع رسانی برای عموم جامعه، توانسته اقدامات موثری در این خصوص انجام دهد/انتهای پیام

captcha