کاروان راهیان نور به حرکتی مردمی تبدیل شود
کد خبر: 3693018
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

کاروان راهیان نور به حرکتی مردمی تبدیل شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ سرپرست فرمانداری بهشهر بیان کرد: کاروان راهیان نور باید به حرکتی مردمی و خودجوش تبدیل و برای نهادینه‌شدن فرهنگ شهید، شهادت و توسعه کاروان راهیان نور تلاش شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، هادی خنجری، سرپرست فرمانداری بهشهر در جلسه ستاد راهیان نور این شهرستان که یکشنبه، 29 بهمن‌ماه تشکیل شد، گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی مأموریت مهمی است که توسط رهبری به سپاه واگذار شده است و همه‌ ساله با قوت برگزار می‌شود.
سرپرست فرمانداری بهشهر عنوان کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کشور، حرکتی ارزشمند فرهنگی است که باید به صورت مردمی برگزار شود.
وی با بیان اینکه همه ما باید در نهادینه‌کردن فرهنگ شهید، شهادت و توسعه کاروان راهیان نور تلاش کنیم، یادآور شد: کاروان راهیان نور باید به حرکتی مردمی و خودجوش تبدیل شود و تلاش برای تأمین امنیت تردد برای مسافران و خودروهای استاندارد از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و خودروها دارای استاندارد لازم فنی باشند.
سرپرست فرمانداری بهشهر افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده مقرر شد که 1200 نفر از شهرستان بهشهر در روزهای منتهی به سال جدید از مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور بازدید کنند.
خنجری گفت: تلاش برای فرهنگ‌سازی کاروان‌های راهیان نور در جامعه از مسائل مهم است و اگر نتوانیم فرهنگ انقلاب را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم در امور فرهنگی دچار مشکل خواهیم شد.
وی بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور هر سال نسبت به سال گذشته، شکل بهتری به خود می‌گیرد که این امر بیانگر تلاش مسئولان امر است و باید استمرار یابد.
خنجری، همچنین خواستار اعزام روایت‌گران دفاع مقدس و خاطراتی از شهدای شهرستان بهشهر در کاروان‌های راهیان نور این شهرستان شد.
حسین خاکی
انتهای پیام/

captcha