نقده، رتبه نخست جذب کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد
کد خبر: 3693021
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

نقده، رتبه نخست جذب کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را کسب کرد

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت : شهرستان نقده رتبه نخست را در جذب کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات کسب کرده است.

سید حسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان این مطلب افزود : شهرستان چایپاره و ارومیه نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم جذب کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات قرار دارند.
وی بیان کرد : طی 11 ماه گذشته سال جاری 1 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک های مردمی در استان جهت بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است.
وی اظهار کرد : از این میزان بیش از یک کیلو طلا، 200 تن سیمان و 100 تخته فرش از سوی مردم نیکوکار استان به این ستاد کمک شده است.
حسینی گفت : 320 میلیون تومان جهت بازسازی صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و 442 میلیون تومان نیز جهت بازسازی صحن حضرت زینب (س) و گبند امام حسین (ع) در کربلای معلی کمک شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بیان کرد : کمک های مردمی برای بارگاه امامین عسگری 105 میلیون تومان، امامین کاظمین 7 میلیون تومان و 30 میلیون تومان نیز برای حرم حضرت ابوالفضل (ع) در نظر گرفته شده است.
وی گفت : 250 میلیون تومان نیز در اختیار ستاد قرار گرفته است تا در صورت نیاز برای موارد ضروری جهت بازسازی عتبات عالیات هزینه شود.

captcha