ویژه برنامه‌های بقاع متبرکه اصفهان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 3693037
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

ویژه برنامه‌های بقاع متبرکه اصفهان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان از برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و اجرای طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه در جوار حرم مطهر 24 امامزاده و بقاع متبرکه این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان اظهار کرد: در راستای برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در ایام سوگواری فاطمیه و همچنین اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، حرم مطهر امامزادگان جلیل‌القدر و بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان اصفهان سیاه‌پوش و مراسم سوگواری این بانوی بزرگوار در جوار حرم مطهر 24 امامزاده برگزار و به صورت ویژه نیز این مراسم در جوار حرم 15 امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با کمک عزاداران حضرت زهرا(س) قرار است در روز سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه مراسم پخت سه تن سمنو در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) پاکوه قهجاورستان برگزار شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: همچنین ویژه برنامه‌ای تحت عنوان رهروان یاس نبوی روز سه‌شنبه 1 اسفند در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان ساعت 15 بعد از ظهر ویژه خواهران همراه با سخنرانی آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری به همراه برپایی محفل عزاداری برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور بیان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به همراه سینه‌زنی و عزاداری حضرت زهرا(س) نیز صبح روز سه‌شنبه از محل امامزاده دوطفلان(ع) به سمت حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
وی گفت: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، 3 خیمه معرفت در جوار حرم مطهر امامزادگان جلیل‌القدر و شاخص ناحیه یک اصفهان همراه با غرفه‌های مشاوره خانواده و غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی نیز در این ایام با همکاری و مشارکت 7 مبلغ اعزامی از قم دایر است و به زائران و عزاداران حضرت زهرا(س) خدمات رایگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

 

 

 

captcha