مردم نقش موثری در پشتیبانی از دفاع مقدس داشتند
کد خبر: 3693073
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

مردم نقش موثری در پشتیبانی از دفاع مقدس داشتند

گروه سیاسی- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: مردم در دوران دفاع مقدس نقش موثری در تامین تدارکات و پشتیبانی از رزمندگان داشتند.

به گزارش ایکنا از البرز سردار سید یوسف مولایی، 30 بهمن در سومین یادواره سرداران و 136 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان البرز که در حسینیه ثارالله کانون بسیچ جوانان سپاه این استان برگزار شد، اظهارکرد: مردمی بودن اداره و تدارکات از مهم‌ترین ویژگی‌های هشت سال دفاع مقدس بود و در واقع این جنگ براساس آِیین نامه های مرسوم در جنگ ها اداره نشده است.
وی یکی از آن موضوعات مهم را آماد و پشتیبانی دردفاع مقدس دانست و گفت: اداره این بخش با تمام جنگ‌ها فرق داشت.
مولایی دلیل منحصر به فرد بودن دوران دفاع مقدس را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: در جنگ‌های معمولی یگانی به نام آماد و لجستیک جنگ را اداره می‌کند، در دوران جنگ تحمیلی این واحد در شرایط تشکیل شد اما در شرایطی که حتی سیم خارداری که تعریفی در تجهیزات نظامی ندارد را اختیارمان نمی‌گذاشتند.
مولایی با تاکید بر نقش مردم در حمایت و پشتیبانی از نیروهای پشتیبانی، ابراز کرد: بخش عمده‌ای از نیازها در دوران جنگ تحمیلی از قبیل لوازم خوراکی، روغن قند، برنج توسط مردم تهیه می‌شد.
وی با اشاره به ارزش معنوی کمک‌های مردمی، بیان کرد: کمک‌های مردمی که همان بخش پنهان تدارکات و پشتیبانی بود نقش موثری در کمک به رزمندگان ایفا کرد و از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.
انتهای پیام./

 

captcha