دو شهيد دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع می‌شوند
کد خبر: 3693083
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

دو شهيد دوران دفاع مقدس در سمنان تشییع می‌شوند

گروه اجتماعی- همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) پيكر پاك و مطهر دو شهيد دوران دفاع مقدس در شهرستان های سمنان ومهدیشهر تشييع و خاكسپاري می شوند.

به گزارش ایکنا از سمنان، پیکر شهید دفاع مقدس قدرت الله طحانیان عصر امروز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار مزار گوهربار شهدای گمنام واقع در میدان قومس سمنان مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

 پیکر پاک شهید قدرت الله طحانیان همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی (علیه السلام) سمنان تدفین می‌شود.

 پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در روز سه‌شنبه یکم اسفندماه مراسم ختم این شهید والامقام برگزار می‌شود.

 گفتنی است ، شهید قدرت الله طحانیان فرزند سیف‌الله متولد 16 تیرماه سال 43 است که در 25 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان شهید و مفقود الجسد شد و بعد از 35 سال پیکر این شهید والامقام شناسایی‌شده است.

 همچنین همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، پيكر پاك و مطهر يك شهيد گمنام در شهرستان مهديشهر تشییع وخاکسپاری می شود.

مراسم وداع با شهيد گمنام شامگاه (29 بهمن) بعد از نماز مغرب و عشاء در مهديشهر برگزارو پيكر پاك اين شهيد از ميدان امام رضا(علیه السلام) به سمت دانشگاه آزاد مهديشهر صبح امروز تشييع و در دانشگاه آزاد مهديشهر به خاك سپرده خواهد شد.

 سه شنبه یکم اسفند و در شام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز مراسم بزرگداشتی با سخنرانی حجت الاسلام گرایلی و مداحی مهدی فاطمی نیا در حسینیه بیت الزهراء مهدیشهر برای شهید گمنام برگزار می شود.

یادمانی برای شهید گمنام به همت روه معماری دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر، طراحی شده است. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha