پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد
کد خبر: 3693089
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

گروه اجتماعی- رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از ثبت نام و جذب دانشجوی مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای بدون آزمون در این مرکز خبرداد .

مریم یزدان پناه رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد، در گفت و گو با ایکنا، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی اول 96-97 در سه رشته، از 28 بهمن ماه تا دوم اسفندماه سال جاری پذیرش دانشجو دارد .

وی عناوین این رشته‌ها را شامل کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری، کاردانی فنی نرم افزار گرایش برنامه سازی و کاردانی حرفه ای خبرنگاری عنوان کرد .
یزدان پناه ادامه داد: علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام در این مرکز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند .

وی با ذکر اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته‌ها 75 نفر است، یادآور شد: کلاس‌های دانشجویان از اواسط اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود .

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز دارای 24 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر بوده و بزرگترین مرکز آموزش علمی کاربردی در استان است.
انتهای پیام

captcha