دوره‌های آموزش قرآن ویژه کارکنان برپا می‌شود
کد خبر: 3693098
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
از سوی اتحادیه مدغم قرآنی استان خراسان شمالی؛

دوره‌های آموزش قرآن ویژه کارکنان برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ـ در دیداری که اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی با اعضای یکی از بانک‌های استان داشتند، بر برپایی دوره‌های آموزش قرآن و مسابقات قرآنی ویژه کارکنان توافقاتی صورت گرفت.

به گزارش ایکنا؛ اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی با مدیر یکی از بانک‌‌های این استان روز گذشته، 29 بهمن‌ماه دیدار کردند.
در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) اعضای اتحادیه قرآنی خراسان شمالی مباحثی درخصوص عملکرد این اتحادیه ارائه کردند و سپس علی‌اصغر هدایتی، مدیر یکی از بانک‌‌های استان ضمن خیرمقدم و تقدیر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی، گزارشی از فعالیت‌های متنوع قرآنی و مذهبی که در شعب این بانک برگزار می‌شود، بیان کرد.
طرح چاپ و توزیع قرآن کریم به‌صورت صفحات مجزا و دارای روکش نایلونی توسط مدیریت بانک برای تمام مصلاهای نماز جمعه سطح استان را از اهم فعالیت‌های حوزه فرهنگی خود مطرح کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان بانک
یادآور می‌شود، طرح مذکور در یکی از نماز‌های جمعه قبل از ایراد خطبه‌ها توسط آیت‌الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.
در پایان این دیدار نیز لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی برگزاری دوره‌های ضمن خدمت ویژه کارکنان، دوره‌های آموزشی ویژه خانواده کارکنان، برگزاری مسابقات قرآنی و کارگاه‌های سبک زندگی و اعزام قاری جهت برنامه‌های اجرایی را از جمله برنامه‌هایی دانست که قرار است این اتحادیه با بانک‌ها و سایر نهادها و ادارات مختلف همکاری داشته باشد.
انتهای پیام

captcha