فراخوان گزینش نام جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان اعلام شد
کد خبر: 3693124
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

فراخوان گزینش نام جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن بیت‌الاحزان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فراخوان تغییر نام «جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم» مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به تمامی حافظان قرآن و صاحبان ذوق و سلیقه قرآنی اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، بر اساس مصوبه ستاد جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم این مؤسسه، فراخوان تغییر نام «جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم» به تمامی حافظان قرآن و صاحبان ذوق و سلیقه قرآنی ارائه شده است.
بر این اساس علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم که صاحب ذوق و سلیقه ادبی و قرآنی هستند می‌توانند نام‌های پیشنهادی خود را که مختصر و گویا بوده و همچنین منتقل کننده مفهوم و هدف این جشنواره ملی است را از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09173397983 ارسال كنند كه به صاحب نام برگزیده ربع سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از سال 1381 همه ساله از قرآن‌آموزانی که در یک سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل می‌آورد و در نظر دارد در سال 1397 برای هفدهمین بار این جشن ملی را با حضور حافظان کل قرآن کریم از 10 مرکز شبانه روزی و بیش از 170 شعبه مؤسسه برگزار كند.
انتهای پیام

captcha