تمدید مهلت ثبت نام در بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3693128
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

تمدید مهلت ثبت نام در بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ زمان ثبت نام برای حضور در بخش آواها و نغمات دینی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا روز پنجم اسفندماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، کانال اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن کریم، طی اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت نام برای حضور در بخش آوها و نغمات دینی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داده است.
بر همین اساس این مهلت که از روز اول بهمن‌ماه آغاز شده و بنابر اعلام قبلی باید در روز 30 بهمن‌ماه پایان می‌پذیرفت، تا روز شنبه پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت. این تمدید مهلت به علت درخواست گروه‌ها برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام شده است.
بر اساس دستورالعمل این مسابقات، رقابت‌های بخش آواها و نفمات دینی در رشته‌های اذان،‌ دعاخوانی، همخوانی، هم‌سرایی،‌ آثار دو یا چند زبانه و انشاد انفرادی برگزار می‌شود که در این بین رشته اذان، مقطع‌خوانی گروهی و انشاد انفرادی تنها مختص آقایان خواهد بود. در این بخش هر کدام از شرکت‌کنندگان باید در آزمون کتبی نیز حضور داشته باشند. همچنین رشته هم‌سرایی مرحله شهرستانی ندارد.
در این آئین‌نامه سهمیه استان‌ها نیز بر اساس گروه‌بندی مشخص شده است. استان‌ها در این تقسیم‌بندی به دو گروه «الف» و «ب» در دو بخش بانوان و آقایان تقسیم شده‌اند و بر اساس آن سهمیه حضور در این مسابقات را خواهند داشت.
یادآوری می‌شود، متقاضیان برای حضور در این بخش از مسابقات می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha