خون شهدا؛ ضامن بقای انقلاب و خلق امنیت پایدار
کد خبر: 3693133
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
در یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان مطرح شد؛

خون شهدا؛ ضامن بقای انقلاب و خلق امنیت پایدار

گروه فرهنگی- فرمانده انتظامی استان همدان عنوان کرد: شهدا با نثار خون خود بقای انقلاب را ضمانت کرده و امنیت پایداری برای این مرز و بوم خلق کردند.

به گزارش ایکنا از همدان سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان، دوشنبه 30 بهمن در یادواره 327 شهید نیروی انتظامی استان اظهار کرد: برگزاری یادواره ۳۲۷ شهید نیروی انتظامی پس از پیگری‌های ۲ ماهه نهایت با انتخاب این عزیزان در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) رقم خورد.
وی افزود: چه رابطه‌ای می توان یافت که یادواره شهدای نیروی انتظامی مقارن با استقبال و تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی شهید عبدالرضا حیدری باشد؟! ما همگی امروز میهمان این شهید والا قدر هستیم.
کامرانی صالح اضافه کرد: بازگشت استخوان‌های به جا مانده از این شهید عزیز زمان را به گونه‌ای رقم بزند که وجود نورانی این شهید روشنی بخش محفل یادواره ۳۲۷ شهدای نیرو انتظامی باشد.
فرمانده نیرو انتظامی استان با بیان اینکه عمر پدر بزرگوار شهید حیدری پس از ۲۶ سال انتظار، به پایان آمد گفت: جای پدر این شهید خالی است که ببیند این محفل نورانی پس از گذشت ۲۹ سال میزبان پیکر مطهر فرزند شهید اوست.
وی عنوان کرد: شهدا با نثار خون خود بقای انقلاب را ضمانت کرده و امنیت پایداری برای این مرز و بوم خلق کردند، بازگشت پیکر مطهر تعدادی از شهدا در زمان‌های مختلف تلنگر و تذکری است به ما برای همراه و همگام بودن با ولایت فقیه.
کامرانی صالح با بیان اینکه امروز باید استوار تر و جدی‌تر از قبل با ولی فقیه بود، عنوان کرد: امروز این شهدا مسئولیت ما را نسبت به قبل سنگین تر کرده اند تا همواره بر مسیر رهبری و شهدا باشیم.

captcha