آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان ناحیه 2 خرم‌آباد
کد خبر: 3693163
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان ناحیه 2 خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد از امروز، 30 بهمن آغاز شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، در این دوره از مسابقات قرآن‌کریم دانش‌آ‍موزی که به مدت یک هفته ادامه دارد، سه هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد در رشته‌های مختلف قرآنی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، احکام، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی و مکبری با هم به رقابت می‌پردازند.
دانش‌آموزان برگزیده این دوره از مسابقات قرآنی به مرحله استانی راه‌یافته و طی مراسم اختتامیه مسابقات که در ۲۰ اسفند‌ماه برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت کمااینکه مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی اردیبهشت‌ماه سال آینده در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان ناحیه 2 خرم‌آباد

حیدروند، کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان امروز، 30 بهمن از روند برگزاری این مسابقات در سطح مدارس ناحیه دو بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حوزه معاونت پرورشی ناحیه دو خرم‌آباد و مدارس مجری، گفت: سطح مسابقات در سال‌جاری بسیار عالی است و پس‌از این رقابت‌ها در سطح شهرستان تعداد 24 دانش‌آموز دختر و 28 دانش‌آموز پسر در مقاطع متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه خواهند یافت که مسابقات استانی در اردیبشت 97 انجام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha