مسابقه پیامکی «پیام زندگی امام رضا(ع)» در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3693190
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
ویژه نوجوانان قزوینی؛

مسابقه پیامکی «پیام زندگی امام رضا(ع)» در استان قزوین برگزار می‌شود

گروه معارف- مسابقه پیامکی «پیام زندگی امام رضا(ع) به من نوجوان» در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، با همکاری شبکه جوانان رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین مسابقه پیامکی با عنوان «پیام زندگی امام رضا(ع) به من نوجوان»، ویژه نوجوانان مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین برگزار می‌شود.
این مسابقه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «پیام زندگی علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) چیست؟ ما که نباید فقط به مرقد امام علی‌بن ‌موسی‌الرضا اظهار ارادت کنیم، او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم؛ بدانید پیام زندگی پرماجرای علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به ما عبارت است از مبارزه‌ی دائمی خستگی‌ناپذیر» طراحی شده است.
مهلت ارسال آثار تا ۸ اسفندماه سالجاری هم‌زمان با روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی» پیش‌بینی شده است.
از اهداف برگزاری این مسابقه پیامکی می‌توان به ترغیب و ترویج نسل نوجوان به ارتباط با سیره و فرهنگ حضرت رضا(ع) اشاره کرد.
پیام‌های ارسالی توسط نوجوانان توسط کارشناسان داوری شده و به ۸۸ نوجوان جایزه معنوی و تفریحی از جمله اقامت ۳ روزه در مشهد مقدس، پینت بال، دهکده آبی، سینما و بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد.
نوجوانان علاقه‌مند جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند پیام زندگی را همراه با مشخصات اولیه شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، پایه تحصیلی و نام شهرستان یا شهر به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha