رشد 58 درصدی فعالیت‌های قرآنی ارشاد استان مرکزی
کد خبر: 3693205
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

رشد 58 درصدی فعالیت‌های قرآنی ارشاد استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: رشد فعالیت‌های قرآنی از سال 92 تاکنون به 58درصد رسیده است و فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد که در گستره دین فعالیت دارند رشد 17درصدی دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، امروز، 30بهمن در اولین یادواره 61شهید قرآنی استان که در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد گفت: این یادواره از برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان بود، در این هفته سعی شد در حوزه‌های مختلف قرآنی برنامه‌های متنوع، جامع و کامل داشته باشیم. حضور هنرمندان در زمینه‌های گوناگون از جمله قرآن نشان از علاقمندی آنان به تلفیق قرآن با هنر دارد.
وی تصریح کرد: جهت برگزاری هفته قرآن و عترت 12نهاد و اداره کنار هم بودند و با همدلی یکدیگر را حمایت کردند، تمام تلاش ما هم افزایی بین دستگاه‌هاست و اینکه بتوانیم در برنامه‌های مختلف در کنار هم فعالیتی کامل، درست و دقیق انجام دهیم تا خروجی مثبتی را شاهد باشیم.
شریفی اضافه کرد: تمرکز زدایی و برون سپاری برنامه‌ها به شهرستان‌ها از اولویت‌های ارشاد استان است. سعی کردیم برای اجرای برنامه‌های موفق فرهنگی و قرآنی فعالیت‌ها در مرکز استان متمرکز نباشد و همه استان‌ها از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رشد فعالیت‌های قرآنی از سال 92 تاکنون به 58درصد رسیده است و فعالیت کانون فرهنگی هنری مساجد که در گستره دین فعالیت دارند رشد 17درصدی دارد./انتهای پیام

captcha