همدلی، كلید اصلی به فعلیت رساندن تمام ظرفیت‌های شیراز است
کد خبر: 3693214
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
آرگیو:

همدلی، كلید اصلی به فعلیت رساندن تمام ظرفیت‌های شیراز است

گروه اجتماعی ـ معاون عمرانی شهردار شیراز با یادآور ویژگی‌ها و ظرفیت‌های این كلان‌شهر، كلید اصلی به فعلیت رساندن تمام این اوصاف را همدلی و همنوایی برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون عمرانی شهرداری شیراز امروز، 30 بهمن در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های این سازمان با تأكید بر اینكه كلانشهر شیراز یك ابَرشهر به لحاظ آب و هوایی، نخبگان، دلسوزان، ساختار جغرافیایی است، افزود: شیراز در پس کرانه خلیج فارس دارای اهمیت فرامنطقه‌ای است.
وی با تأكید بر اینكه اوصاف فوق نباید تنها در حد شعار باقی بماند، افزود: در عمل هم این مهم باید به فعلیت درآید و در این راستا کلید اصلی فعلیت بخشیدن به این شعار همان همدلی و همنوایی است.
معاون عمرانی شهرداری با بیان اینكه همدلی و اتحاد امروز در اركان مختلف شهرداری ایجاد شده و با كسانی كه سعی در خدشه‌دار كردن آن دارند برخورد خواهیم كرد، گفت: نه با مصاحبه و فرافکنی و سم‌پاشی بلکه با کار و تلاش؛ کار و تلاش منهای شعار این مهم را محقق خواهیم کرد.
وی با اشاره به تاكید رئیس جمهور مبنی بر شفافیت در اقدامات، اظهار كرد: نتیجه راستگویی به مردم، تعامل در درون و خارج از مملکت خواهد بود که نجات انسانها و جامعه در راستگویی و صداقت است.
به گفته معاون عمرانی شهرداری شیراز در شهری كه پیشانی موفقیت ایران محسوب می‌شود باید تلاش كرد كه در تعامل با داخل و خارج هیچ کوتاهی تحت لوای بزرگان نیک‌اندیش و متخصص ایجاد نشود، افزود: باید این دوران طلایی را طوری رقم بزنیم که تاریخ از ما به نیکی یاد کند و جامعه‌ی امروز نیز تفاوت عملکرد را با گذشته لمس کند.
آرگیو مجددا یادآور شد كه از هر طیف و گروه که بخواهند کمک کنند تا باری از دوش این شهر درخشان هفت هزارساله برداشته شود، با او همراه خواهیم شد.
وی تأكید كرد كه تلاش خواهیم كرد تا با همدلی، کار و تلاش صادقانه، شفافیت، برنامه‌محور بودن و دلسوزی در راستای خدمت به مردم مشكلات حادث شده را پشت سر بگذاریم.
معاون عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: می‌خواهیم ثابت کنیم شیراز و مردم آن در ایران و دنیا سربلند هستند و این سربلندی بر روی آب بنا نشده و آنچه برخی القا کرده بودند و امروز هم با همان ادبیات در حال تطمیع جامعه هستند، حبابی بیش نبوده است.
آرگیو به برنامه‌های عمرانی هم اشاره و در این خصوص بیان كرد: هیچ پروژه‌ای که از گذشته به این دوران رسیده است تعطیل نخواهد شد مگر آنکه مشکلی را از شهر حل نکند و بدون هیچ اغماضی مشکلات طراحی و اجرای آن را به استحضار مردم شیراز می‌رسانیم، زیرا اعتقاد داریم كه پول مردم را باید در جایی خرج کنیم که مشکل شهر حل شود و اگر در روند اجرای پروژه‌ای كه پیشرفت دارد، مشكلاتی ایجاد شده، آن را با رفع ایراد به بهره‌برداری برسانیم.
وی به چشم‌انداز شیراز در دوران طلایی با حضور سرمایه‌گذارانی در اقصی نقاط دنیا كه خواستار اعتلای این كلانشهر هستند اشاره و بیان كرد: سرمایه‌گذارانی وجود دارند كه تاکنون راهی برای مذاکره نیافته‌اند و تمام تلاششان به درهای بسته خورده است. درهای بسته‌ای که پشت دیوار پوشالی غرور قرار گرفته بود، غروری که منیت را بر تارک شهرداری ترسیم کرده بود. در حالی كه شیراز با این ظرفیت عظیم قطعا از چشم بینای سرمایه‌گذاران واقعی دور نخواهد ماند.
انتهای پيام

captcha