ایستادگی در راه انقلاب؛ پیام شهدای گمنام
کد خبر: 3693341
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

ایستادگی در راه انقلاب؛ پیام شهدای گمنام

گروه فرهنگی - نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که تشییع شهدا تا مدتی باعث مصون ماندن جامعه از خطرات می‌شود، اظهارکرد: ایستادگی در راه انقلاب پیام شهدای گمنام است.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز سه‌شنبه، یکم اسفند در آیین تشییع شهدای گمنام در خرم‌آباد با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا، گفت: شهدا نقش کلیدی در افزایش بصیرت فاطمی در بین جامعه دارند.
وی پیام شهدا را ایستادگی و مقاومت در راه نظام و انقلاب و آرمان‌های والای آن دانست و افزود: پیام شهدا به ما این است که به معارف، اهداف و سیره بلند حضرت فاطمه‌زهرا(س) تاسی کنیم.

ایستادگی در راه انقلاب؛ پیام شهدای گمنام

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که حضور مردم و تشییع شهدای گمنام موجب تقویت انگیزه مردم در حرکت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود، تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) شاهد تشییع و تدفین پیکرهای پاک شهدای گمنام در استان لرستان هستیم این در حالی‌است که استان ما به حضور این شهدا معطر شده است‌.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که حضور شهدا باعث تقویت معنویت در جامعه می‌شود، طی مسیر در رسیدن به اهداف انقلاب را پیام شهدا دانست و عنوان کرد: طی کردن اهداف حضرت فاطمه زهرا(س) و افزایش بصیرت فاطمی در جامعه پیام شهدای ماست که باید برای نیل به آرمان‌های این شهدای گمنام تلاش کنیم.

انتهای پیام

captcha