«خاتون آب و آیینه» آغاز خوبی برای حركت‌های كامل‌تر است
کد خبر: 3693361
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
دوستدار:

«خاتون آب و آیینه» آغاز خوبی برای حركت‌های كامل‌تر است

گروه فرهنگی ـ فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به اجرای نمایش «خاتون آب و آیینه» تأكید كرد كه ما به شدت نیازمند اجرای چنین برنامه‌هایی با محتوای غنی اسلامی هستیم.

محمد جعفر دوستدار، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه اكران نمایش «خاتون آب و آیینه» در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، بر لزوم تداوم چنین برنامه‌هایی تأكید كرد و گفت: ما به شدت نیازمند اجرای چنین برنامه‌هایی با محتوای غنی تاریخ صدر اسلام و خاندان عصمت و طهارت هستیم.
وی، نمایش «خاتون آب و آیینه» را تلاشی در ارائه محتوای دینی در قالب هنر دانست و افزود: بعد از اكران موفق نمایش چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» در شیراز، مردم انتظار می‌كشند كه نمونه چنین كارهایی را از هنرمندان شیرازی ببینند كه این نمایش «خاتون آب و آیینه» یك آغاز خوبی می‌تواند باشد برای نمونه حركت‌های كامل‌تر و بزرگ‌تر.
دوستدار ضمن قدردانی از دست‌اندركاران و هنرمندان این نمایش بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده‌تر و وسیع‌تر این نمایش به خصوص برای نسل جوان تأكید كرد.

لزوم بهره‌مندی حوزه دانش‌آموزی از اكران نمايش «خاتون آب و آيينه»
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز اظهار كرد: یكی از حوزه‌هایی باید بدان توجه زیادی در اجرای چنین برنامه‌هایی بدان داشته باشیم تا شاهد اثرگذاری بیشتری باشیم، حوزه‌های دانش‌آموزی است تا دانش‌آموزان ما زندگی حضرت زهرا(س) را با زبان هنر ببینند و مسلماً این اثرگذاری بسیار بیشتری خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha