برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در زاهدان
کد خبر: 3693419
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در زاهدان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب از فردا، پنجشنبه 3 اسفندماه در زاهدان افتتاح شده و به‌مدت یک هفته آماده استقبال از علاقمندان به عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب از فردا، پنجشنبه 3 اسفندماه در زاهدان افتتاح شده و به‌مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آماده استقبال از علاقمندان به عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 243 غرفه برپا می‌شود، افزود: 419 ناشر و نمایندگی نشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند؛ همچنین 51 هزار و 652 عنوان کتاب نیز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: با توجه به افزایش نقش‌آفرینی محصولات صوتی- تصویری و دیجیتال در کنار منابع چاپی، در این نمایشگاه 10 غرفه ویژه ارائه منابع دیجیتال در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه یک جریان فرهنگی است، فلذا نباید ساده از کنار آن گذشت؛ نمایشگاه کتاب یک فرصت است تا ضمن حمایت از ناشران و فعالان این عرصه، جامعه را با کتاب و مطالعه انس بدهیم.
مسگرانی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات با تخفیف 30 درصدی به‌فروش می‌رسد، افزود: علاقمندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها نیز از 4 تا 8 شب از منابع چاپی و دیجیتالی ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در زاهدان

انتهای پیام

captcha