گرامیداشت کشته‌های پرواز آسمان، در شهر زلزله زده سرپل ذهاب
کد خبر: 3693480
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

گرامیداشت کشته‌های پرواز آسمان، در شهر زلزله زده سرپل ذهاب

گروه سلامت ــ مردم زلزله‌زده سرپل ذهاب یاد و خاطره مسافران پرواز ابدی تهران_یاسوج را گرامی داشتند.

گرامیداشت کشته‌های پرواز آسمان، در شهر زلزله زده سرپل ذهاب
 
به گزارش ایکنا، ۱۰۱ روز از زمین لرزه ۷.۳ ریشتری در منطقه غرب کشور می‌گذرد، حادثه‌ای که تمام مردم ایران را عزادار کرد و همه را به جوش و خروش انداخت تا مرهمی برای درد این مردم باشند، اگرچه پس از آن حوادث مختلف دیگری در ایران رخ داد، اما بی‌شک این حادثه با توجه به بزرگی ابعاد و ازدیاد تلفات تلخ‌ترین آن‌ها بود.
چندی پیش بود که کشتی نفت کش ایرانی سانچی در آب‌های چین طعمه حریق شد و متأسفانه ۳۲ تن از خدمه آن در حین خدمت شهید شدند، در آن زمان مردم زلزله‌زده ثلاث باباجانی که خود هنوز عزادار خانواده‌های خود بودند مراسمی برای بزرگداشت این شهدا برگزار کردند.
یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه در تقویم مردم ایران یک حادثه تلخ دیگر ثبت می‌شود، هواپیمایی با ۶۵ مسافر از رادار‌ها محو می‌شود، چندی بعد خبر می‌آید هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن کشته شده‌اند، مردم ایران بازهم عزادار شدند.
این بارهم در کرمانشاه زخمی، مردم به عزای مسافران پرواز تهران- یاسوج می‌نشینند، در سرپل ذهاب هنرمند نقاشی که در حال نقش زدن بر روی کانکس‌های زلزله‌زدگان است تا کمی زیبایی و رنگ را به روز‌های سیاه زلزله‌زدگان وارد کند به درخواست مردم این شهرستان و ساکنان محله فولادی که بیشترین تعداد تلفات را در زلزله داشت، یاد و خاطره مسافران پرواز ابدی را بر کانکس‌های آنان نقش زد.
این مردمان که زخمشان ایران را سراسر اندوهگین کرد، هر زخم دیگری بر پیکر ایران، جراحت آنان را سر باز می‌کند.
captcha