ایام فاطمیه سلاحی برای مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) است
کد خبر: 3693490
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

ایام فاطمیه سلاحی برای مبارزه با دشمنان اهل بیت(ع) است

کانون خبرنگاران نبأ ــ اولین پیام ایام فاطمیه این است که لباس عزای حضرت فاطمه زهرا(س)، لباس نظامی ما برای جنگ با دشمنان اهل بیت(ع) است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز گذشته با حضور رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، امام جمعه، جمعی از مسئولین و حضور گسترده دانشگاهیان و مردم شهرستان نمین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله حسنی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با حضور در این مراسم، به بیان مقام و منزلت حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: هرکسی فاطمه زهرا(س) را دوست بدارد، به فرموده رسول اکرم(ص)، دوست‌دار پیامبر و خداوند متعال است.
وی با اشاره به مقام حضرت فاطمه(س) ازدیدگاه ائمه معصومین(ع) افزود: ایثار و از خود‌گذشتگی حضرت فاطمه(س) برای حفظ ولایت مؤید آن است که او اولین انقلابی نهضت اسلامی است که خاتمه‌دهنده آن، حضرت مهدی(عج) خواهد بود.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با تشریح پیام ایام فاطمیه تصریح کرد: اولین پیام ایام فاطمیه این است که لباس عزای حضرت فاطمه زهرا(س)، لباس نظامی ما برای جنگ با دشمنان اهل بیت(ع) است.
حجت‌الاسلام حسنی با بیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت اهل بیت(ع) است، گفت: خیانت به نظام اسلامی، خیانت به حکومت جهانی امام زمان(عج) است و مهم‌ترین وظیفه امت جهان اسلام زمینه‌سازی ظهور هر چه سریعتر حضرت ولیعصر (عج) با الگو قراردادن حضرت زهرا(س) خواهد بود.

 بهزاد زارع

انتهای پیام/

captcha