رشد جامعه در سایه تربیت دولت‌مردان عامل به اسلام است
کد خبر: 3693498
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

رشد جامعه در سایه تربیت دولت‌مردان عامل به اسلام است

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: رشد جامعه در سایه تربیت دولت‌مردانی است که اسلامی عمل کنند و طبق قانون اساسی کشور دولت مردان باید خدمتگزار مردم باشند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته یکم اسفندماه، در مراسم شام غریبان حضرت زهرا(س) در هیئت صاحب‌الزمانی خوسف در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: هدف از ایجاد بشر به صورت جامع این است که به تمام کمالات لازم برسد.

وی با بیان اینکه انسان دارای استعدادهای گوناگون و مختلف است و از همه هستی بهره‌برداری می‌کند، افزود: تمام امور، مقدمه‌ای برای تمدن فرهنگی می‌شود.

امام جمعه شهرستان بیرجند بیان کرد: رشد جامعه در سایه تربیت دولت‌مردانی است که اسلامی عمل کنند.

عبادی افزود: متاسفانه هر کسی که رای می‌آورد خود را صاحب امتیاز می‌داند؛ در صورتی که باید مسئولان خود را خدمتگذار بدانند.

وی ادامه داد: نقطه دردی که حضرت زهرا(س) بعد از تمدن اسلامی و بعثت پیامبر داشتند این بود که جامعه بشری از ریل عدالت خارج شود و در حال حاضر دنیا نیز گرفتار همین درد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در کشورها و نظام‌های شاهنشاهی و استبدادی مردم نقشی ندارند اما در نظام جمهوری اسلامی مردم صاحب اصلی کشور هستند.

انتهای پیام

captcha