برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در 12 شهر سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3693515
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در 12 شهر سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، 10 اسفندماه همزمان در 12 شهر و 13 حوزه امتحانی سطح استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، 10 اسفندماه همزمان در 12 شهر و 13 حوزه امتحانی سطح استان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، 5 هزار شرکت‌کننده در شهرهای زاهدان (دو حوزه امتحانی)، ایرانشهر، چابهار، خاش، زابل، سراوان، سرباز، کنارک، زهک، سیب و سوران، دلگان و میرجاوه به رقابت می‌پردازند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: این مسابقات در 24 رشته برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در صورت کسب نمره بالای 70 موفق به دریافت گواهینامه و شرکت در قرعه کشی جوایز نقدی و ارزنده خواهند شد.
تدینی ادامه داد: در سال جاری، شهرستان زابل با ثبت‌نام 2 هزار و 747 داوطلب، بیشترین میزان استقبال و فنوج با یک نفر ثبت نامی، کمترین تعداد شرکت کننده را داشته است.
گفتنی است، این مسابقات با همکاری دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره امور قرآنی اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در 12 شهر سیستان‌وبلوچستان

انتهای پیام

captcha