تربیت 25 حافظ کل قرآن در مؤسسه جامعه القرآن الکریم فرهنگسرای الغدیر
کد خبر: 3693517
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

تربیت 25 حافظ کل قرآن در مؤسسه جامعه القرآن الکریم فرهنگسرای الغدیر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر فرهنگسرای الغدیر، به روند رو به رشد فعالیت‌های قرآنی در فرهنگسرای الغدیر اشاره و گفت: فعالیت‌های قرآنی این فرهنگسرا توسط دو مؤسسه انجام می‌گیرد و امسال 25 حافظ کل قرآن کریم در مؤسسه جامعه القرآن الکریم فرهنگسرای الغدیر تربیت یافته است.

سعید مطلبی، مدیرفرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به روند رو به رشد فعالیت‌های قرآنی فرهنگسرا اشاره و گفت: فعالیت‌های قرآنی این فرهنگسرا توسط دو مؤسسه مهد قرآن و جامعه القرآن انجام می گیرد و امسال 25 حافظ کل قرآن کریم در م<سسه جامعه القرآن الکریم فرهنگسرای الغدیر تربیت یافته است.

وی همچنین با اشاره به ثبت 2350 اُمین قرآن آموز کم سواد و بی سواد با مشارکت فرهنگسرای بزرگ الغدیر و موسسه جامعه القرآن الکریم گفت: علاوه بر آن امسال بیش از 56 هزار نفر در موسسه جامعه القرآن الکریم و مهد قرآن این فرهنگسرا در رشته‌های مختلف قرآنی آموزش دیده‌اند.

مطلبی، در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی در فرهنگسرای الغدیر افزود: برگزاری این نمایشگاه را در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه راهکارها و الگوهای زندگی اسلامی ایرانی بوده است.

مدیرفرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز، با بیان اینکه برگزاری موفق نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی، افتخار و برگ زرینی برای فرهنگسرای الغدیر است، ادامه داد: طراحی و ساخت این نمایشگاه نزدیک یکسال طول کشید و در نهایت این نمایشگاه با کمترین هزینه برپا شد و سایر استانها نیز از آن الگوبرداری کردند و هم اکنون نیز این نمایشگاه در چندین استان کشور در حال برگزاری است.

captcha