سهم فعالیت‌های قرآنی از بودجه‌های فرهنگی فارس مشخص شود
کد خبر: 3693532
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
معزی:‌

سهم فعالیت‌های قرآنی از بودجه‌های فرهنگی فارس مشخص شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس بر لزوم مشخص شدن بودجه‌های قرآنی تأكید كرد و گفت: باید سهم فعالیت‌های قرآنی از بودجه‌های فرهنگی استان فارس مشخص شده و به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

حسینعلی معزی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، بر لزوم مشخص شدن بودجه‌های قرآنی تأكید كرد و گفت: باید سهم فعالیت‌های قرآنی از بودجه‌های فرهنگی استان فارس مشخص شده و به دستگاه‌ها ابلاغ شود تا بتوانند كار و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی متناسب خود را انجام دهند.

انتقاد از عدم خروجی مناسب جلسات
وی همچنین از عدم خروجی مناسب جلسات مختلف انتقاد كرد و گفت: در استان فارس جلسات مختلفی درباره مباحث فرهنگی برگزار می‌شود اما متأسفانه این جلسات خروجی كه باید داشته باشند را ندارند.
معزی افزود: به عنوان مثال در زمینه قرآنی ما آماری نداریم كه چقدر اعتبارات فرهنگی استان به قرآن تعلق پیدا كرده است و معمولاً در جلسات بحث و گفت‌وگو می‌شود اما مسائل مالی مطرح نمی‌شود و اجرای برنامه‌ها را به خود دستگاه‌ها واگذار می‌كنند.

دستگاه‌ها اگر پولی برای فعالیت‌های قرآنی داشتند كه نیاز به برگزاری جلسات نبود
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این‌ها در حالی است كه دستگاه‌ها اگر پولی داشتند كه برای فعالیت‌های مختلف خود به خصوص درباره فعالیت‌های قرآنی هزینه می‌كردند و نیازی به برگزاری جلسه نبود.
وی در پایان همچنین خواستار همكاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در برگزاری فعالیت‌های قرآنی با آموزش و پرورش شد تا بتوان به آن رسالت مهمی كه بر عهده این نهاد واگذار شده است، دست یافت.
انتهای پیام

captcha