اجرای طرح «آرامش بهاری» در 45 بقعه کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3693535
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

اجرای طرح «آرامش بهاری» در 45 بقعه کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح آرامش بهاری در 45 بقعه متبرکه سطح استان از 25 اسفندماه جاری خبر داد.

سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: این طرح از 25 اسفندماه تا 15 فروردین‌ماه در 45 بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.
وی تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، نشر معارف اسلامی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با روش‌های نوین و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی را ازاهداف اجرای این طرح را برشمرد.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برپایی خیمه‌های معرفت کودک و نوجوان، مشاوره در موضوعات مختلف خانواده، تربیت فرزند، ازدواج، همسرداری و...، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، تبلیغ چندرسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری بیان کرد.
منصوری اجرای مراسم لحظه تحویل سال، غبارروبی و عطرافشانی بقاع و گلزارهای شهدا، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوع طرح آرامش بهاری و راه‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع متبرکه جهت ارسال نرم افزارها و کلیپ‌های فرهنگی را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.
وی در بخش دیگری از بیانات خویش از برگزاری جشن میلاد فاطمه زهرا(س) در 36 بقعه متبرکه با فعالیت روحانیون بومی استان و تبیین شخصیت و زندگینامه این بانوی بزرگوار خبر داد.
انتهای پیام

captcha