اختتامیه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در خراسان شمالی برگزار می شود
کد خبر: 3693536
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

اختتامیه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در خراسان شمالی برگزار می شود

گروه معارف- اختتامیه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ۶ اسفند ماه جاری در دانشگاه پیام نور بجنورد با تقدیر از آثار برگزیده در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مدیر کل اوقاف خراسان شمالی از ارسال بیش از ۲۳۰ اثر از ۱۸ استان کشور به جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری با موضوع متن ادبی خبر داد.  

حجت‌الاسلام رئوف سید نژاد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با موضوع متن ادبی را تا ۱۵ بهمن ماه اعلام کرد و گفت: نتایج و آثار برتر نیز ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

مدیر کل اوقاف خراسان شمالی افزود:۱۱۰ اثر شعر، ۴۹ اثر داستان کوتاه، ۲۳ اثر داستانک، ۱۴ اثر خاطره و ۳۴ اثر متن ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
حجت الاسلام رئوف سید نژاد با اشاره به اینکه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در محورهای وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف و حوزه های علمیه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی jashnvarevaghf@yahoo.com ارسال کنند.
وی یادآور شد: این جشنواره ششم اسفند ماه جاری ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بجنورد با حضور مسئولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن‌های ادبی و علاقه‌مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha