تشکیل کمیته رسانه، اولویت اساسی قرارگاه فرهنگی نماز جمعه است
کد خبر: 3693571
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

تشکیل کمیته رسانه، اولویت اساسی قرارگاه فرهنگی نماز جمعه است

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس ستاد نماز جمعه ارومیه گفت : تشکیل کمیته رسانه قرارگاه فرهنگی جز اولویت های ستاد برگزاری نماز جمعه ارومبه است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد صبح امروز دوم اسفند ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مصلی ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه مهم ترین و اثرگذارترین قشر در بحث قرارگاه فرهنگی، رسانه ها و خبرگزاری هاست، بیان کرد : بزرگ ترین دغدغه ما در رابطه با استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان، استفاده از ظرفیت اهل قلم و رسانه است.
وی اظهار کرد : خادم رسانه از اقداماتی است که در این راستا انجام خواهد شد تا فضایی برای ثواب اهل رسانه در خدمت به مسجد فراهم کنیم و زمینه شناخت هرچه بیشتر مردم نیز با خبرگزاریها فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه مهم ترین آسیب در جامعه این است که شناخت کافی از نیروهای فرهنگی نداریم، گفت : به صورت میدانی هیات های مذهبی، مساجد، موسسات فرهنگی و اشخاص حقیقی و حقوقی دخیل در مسائل فرهنگی شناسایی شده اند و امید است بتوانیم از ظرفیت فرهنگی آنها استفاده کنیم.
حجت الاسلام نوروزنژاد اظهار کرد : فضیلت های فراوانی در قرآن، آیات و روایات در خصوص نماز جمعه بیان شده است که نماز جمعه به عنوان سید ایام و یک اجتماع مردمی شناخته شده است تا پیام انقلاب و نظام اسلامی را به جامعه دینی عرضه کند.
رئیس ستاد نماز جمعه ارومیه گفت : در تلاش هستیم تا بتوانیم نماز جمعه را به یک قرارگاه فرهنگی تبدیل کنیم و سعی بر این است که نماز جمعه صرفا به ارائه گزارش عملکرد مسئولان نپردازد و به مسائلی که نیاز و مشکلات مردم را رفع می کند پرداخته شود.
وی بیان کرد : مصلای امام خمینی (ره) ارومیه دارای ظرفیتی فراوان در خصوص تبدیل شدن به یک فرهنگسرای دینی را دارد تا در قالب محلی برای اتفاقات عظیم فرهنگی در قالب قرارگاه فرهنگی فعالیت صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha