کسب مقام دوم مسابقات قرآن توسط خواهران شاغل سپاه اردبیل
کد خبر: 3693590
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

کسب مقام دوم مسابقات قرآن توسط خواهران شاغل سپاه اردبیل

گروه فعالیت های قرآنی- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اردبیل گفت: در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه، خواهران سپاه حضرت عباس(ع) توانستند مقام دوم این مسابقات کسب نمایند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرگرد پاسدار داود نقی پور، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان اردبیل گفت: در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به میزبانی مشهد برگزار شد، خواهران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مسابقات قرآنی مقام دوم را از آن خود نمودند.
وی گفت: این مسابقات که ویژه بانوان فعال و شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، در رشته‌های مفاهیم‌ جزء ۱۷ قرآن، قرائت تحقیق‌، قرائت‌ ترتیل، حفظ ۳ جزء، ‌۵،‌ ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد.
نقی پور افزود: از بین 4 هزار شرکت کننده در رشته های مختلف 220 نفر به مرحله پایانی راه پیدا کردند که در این میان 5 نفر از خواهران سپاه استان اردبیل حضور داشتند که 3 نفر در رشته های تحقیق ، ترتیل و حفظ قرآن کریم مقام های برتر را کسب نمودند.
وی ادامه داد: پس از مشخص شدن نفرات برتر و داوری مسابقات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل مقام دوم این مسابقات را توسط خواهران سپاه استان کسب نمود.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید به مسائل قرآنی در طول سال پرداخته شود تا سطح قاریان قران و حافظان و رشته های مختلف قرآنی افزایش یابد و در این راستا باید در دست هم بدهیم تا سال ها آتی در این مسابقات حضوری پررنگ داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha