دومین اختتامیه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3693620
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

دومین اختتامیه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی – دومین اختتامیه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان رضوی امروز سوم اسفندماه در مشهد برگزار می‌شود.

دومین اختتامیه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی‌، دومین اختتامیه طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و به میزبانی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش،‌ این اختتامیه در قالب یک دوره سه روز آموزشی از اول اسفندماه در مشهد آغاز شده و تا امروز،‌ سوم اسفندماه نیز ادامه دارد که در این مدت کلاس روش تدبر در قرآن،‌ تجوید و روش تدریس به صورت فشرده همراه با چند برنامه جانبی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.
در این دوره حدود 65 بانو و 15 آقا از دانشجو معلمان منتخب قرآنی حاضر در این طرح که به صورت هماهنگ در استان‌های سراسر کشور اجرا شده است و موفق به گذراندن این دوره و دریافت مدرک شده‌اند، حضور دارند.
طرح دانشجو معلم قرآن کریم، به طور هماهنگ از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیشنهاد شده که در سراسر کشور اجرایی شده است و این منتخبان بعد از گذران طرح و دریافت مدرک می توانند به ترویج نهضت قرآن‌آموزی کمک کنند. 
همچنین در برگزاری این دوره سه روزه با حضور منتخبان  طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری مشهد نیز مشارکت دارند.
یادآور می‌شود، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در بخش‌های مختلف قرآنی، از جمله اهداف تعریف شده برای این طرح ملی است.

همچنین،‌ اختتامیه دومین دوره طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» امروز پنجشنبه، سوم اسفندماه ساعت 15 الی 17 در تالار فردوسی جهاددانشگاهی خراسان رضوی و با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی،‌ قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، حمید صابرفرزام،‌ رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا و هادی بختیاری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha