پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری در لارستان برگزار شد
کد خبر: 3693656
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

پنجمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری در لارستان برگزار شد

گروه اجتماعی ـ مراسم پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری، نماینده فقیه ولی فقیه در لارستان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوح آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری، نماینده فقید ولی فقیه در لارستان با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن آیت‌اللهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر موسوی لاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح رکنی، بیوت معظم آیت‌اللهی و موسوی لاری، روحانیون و طلاب حوزه علمیه، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم در حسینیه اعظم لارستان برگزار شد.
در این مراسم ابتدا قاریان ، به تلاوت آیاتی از قرآن کریم و مداحان نیز به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی پرداختند و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله جعفری، از اساتید حوزه هم پیرامون شخصیت و منزلت حضرت زهرا(س) و همچنین در خصوص ویژگی‌ها و شخصیت والای مرحوم آیت‌الله موسوی لاری مطالبی را بیان کرد.
بنا بر این گزارش،‌ مرحوم آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری در تاریخ 19 اسفند سال 1391 بر اثر بیماری کلیوی در سن 77 سالگی دارفانی را وداع گفت. وی در زمینه اعتقادات و اخلاق اسلامی کتاب‌های گوناگونی را تألیف کرده که به 28 زبان دنیا منتشر شده است و از مهم‌ترین وی می‌توان به مبانی اعتقادات در اسلام، رسالت اخلاق در تکامل انسان و بررسی مشکلات اخلاقی و روانی اشاره كرد.
انتهای پيام

captcha