برگزاری جلسه کارگروه قرآن و رسانه، کمیسیون فعالیت های تبلیغی ــ ترویجی
کد خبر: 3693660
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

برگزاری جلسه کارگروه قرآن و رسانه، کمیسیون فعالیت های تبلیغی ــ ترویجی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین جلسه کارگروه قرآن و رسانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی ــ ترویجی امروز دوم اسفندماه برگزار شد.

برگزاری جلسه کارگروه قرآن و رسانه، کمیسیون فعالیت های تبلیغی ــ ترویجی

به گزارش خبرنگار ایکنا، در ادامه برگزاری دور جدید جلسات کارگروه های کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن اولین جلسه کارگروه «قرآن و رسانه» این کمیسیون امروز دوم اسفندماه در معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد، در مورد مسائل پیش روی این کارگروه بحث و تبادل نظر شد.
از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه ترکیب اعضای آن و نیز معرفی رئیس این کارگروه بود؛ مباحث مطرح شده در این جلسه به صحن کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی می رود تا به تصویب نهایی برسد.
از جمله حاضران در این جلسه می توان به نمایندگانی از سازمان صدا و سیما، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت امور هنری، دفتر آموزش و گسترش فعالیت‌های هنری، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران و سازمان امور سینمایی اشاره کرد.
در راستای این جلسات طی روزهای گذشته اولین جلسه کارگروه های قرآن و هنر، قرآن و نشر و تبلیغات و قرآن و فعالیت های بین الملل با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط به این حوزه ها برگزار شده بود.

انتهای پیام

captcha