نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی سبب انسجام نیروهای انقلابی شده است‌
کد خبر: 3693738
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی سبب انسجام نیروهای انقلابی شده است‌

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی سبب انسجام نیروهای انقلابی شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، شب گذشته دوم اسفندماه، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آنچه که امروز در خراسان‌جنوبی مشاهده می‌شود برخورداری این استان از شرایط بسیارخوب است.

وی با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، افزود: وجود چنین شخصیتی در استان با پیشینه بسیار ارزشمند، آرامش رهبری، انسجام نیروهای انقلابی متدین وموجب تسلی پشنوانه ارزشی همه مردم بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خراسان‌جنوبی استانی ولایت‌مدار بوده و مردم  استان پیرو رهبری هستند.

سعیدی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی است که همواره به شدت به دنبال آن است در خدمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان باشد چرا که اگر شرایط در شخص و شخصیت نباشد خدمت‌رسانی برای سپاه سخت است.

وی یادآور شد: مردم این استان استحقاق این را داشتند که چهره معنوی و فرهیخته در جایگاه نماینده ولی فقیه و امامت جمعه باشد.

انتهای پیام

captcha