اولین هدف دشمن براندازی جایگاه ولایت است
کد خبر: 3693774
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

اولین هدف دشمن براندازی جایگاه ولایت است

گروه معارف- قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اولین هدف دشمن براندازی جایگاه ولایت و رهبری است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز3 اسفند در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی است و امروز در روزهای آغازین چهلمین سالگرد آن قرار داریم و باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم.

 وی با بیان اینکه یکی از شئون ولایت و امامت تشکیل حکومت اسلامی است، افزود: همه انبیا و ائمه اطهار (ع) وظیفه داشتند که حکومت اسلامی را تشکیل بدهند و نمی‌شود که قانون اسلامی در جامعه ای وجود داشته اما اجرای این قوانین در اختیار دیگران باشد.  

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه کار انبیای الهی این است که مردم را تسلیم خدا کنند، تصریح کرد: انبیای الهی از طرف خدا مامور بودند تا خدامحوری را در زندگی بشر زمینه سازی کنند و در تاریخ مشاهده می کنید که هر پیامبری در عصر خود با نظام طاغوت و سبک زندگی آن نظام مبارزه کرده است. 

 نوفرستی بیان کرد: در جغرافیای سیاسی اسلام می بینید که بیشترین پیشرفت در عرصه های سیاسی و فرهنگی مربوط به ۱۰ سال حکومت پیامبر اکرم(ص) است و دشمن در طول این مدت سیلی بسیاری خورده است.  

وی با توجه به اینکه اگر اسلام قدرت پیدا کند به همان میزانی دشمن خشمگین تر می شود، اظهار کرد: آگاه باشید که دشمن از بی بصیرتی، غفلت و عدم وحدت مسلمانان بیشترین استفاده را برای براندازی اسلام می کند و منافع دشمن با پیشرفت اسلام به خطر می افتد. 

 قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: وجود افراد با بصیرت و صاحب علم در جمهوری اسلامی برای دشمن غیرقابل درک است و امروز اولین هدف دشمن برای مقابله با نظام اسلامی براندازی جایگاه ولایت و رهبری است.  

انتهای پیام  

captcha