وزیر ورزش به شهدای هویزه ادای احترام کرد
کد خبر: 3693790
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

وزیر ورزش به شهدای هویزه ادای احترام کرد

گروه فرهنگی ـ وزیر ورزش و جوانان دولت جمهوری اسلامی ایران با حضور در یادمان شهدای هویزه به مقام این شهدای والامقام ادای احترام کرد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه امروز 3 اسفندماه به خوزستان سفر کرد.

وی در این سفر در یادمان شهدای هویزه حضور یافت و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

همچنین وزیر ورزش از خانواده شهید مدافع حرم، علی محمد قربانی تقدیر کرد.

وزیر ورزش و جوانان در یادمان شهدای یادمان هویزه اظهارکرد: از حضور مردم عزیز این منطقه به خصوص در این مکان بسیار مقدس و تاریخی که یادآور از خودگذشتگی ها، دلاورمردی ها و حماسه سازی های جمع کثیری از جوانان مسلمان، متدین و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: برای چندمین بار است که توفیق حضور در این منطقه را پیدا کرده ام و از نزدیک با حال و هوای هویزه آشنا می شوم. در این سفر به همراه 50 رییس فدراسیون در رشته های مختلف به خوزستان آمدیم تا با همه توان و بضاعت وزارت ورزش و  جوانان بتوانیم تحول بزرگی در ورزش خوزستان که دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی در رشته های مختلفی ورزشی است، ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان و ورزشکاران خوزستان از گذشته تاثیرگذار بوده اند و استخوان بندی بسیاری از تیم های ورزشی در گذشته از این استان بود. این سرزمین مقدس و پهناور گذشته ای بسیار روشن داشته است.

وی در ادامه گفت: در کنار برنامه هایی که در اهواز داشتیم، مقید بودم که در یکی از یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا کنم و از نزدیک به مقام شامخ شهدای گلگون هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کنم.

سلطانی فر بیان کرد: آرامش، امنیت و اعتباری که اکنون داریم و می توانیم به راحتی در کنار مردم و خانواده های خود با آرامش زندگی کنیم، به یمن ایثارگری ها و حماسه سازی های این شهدای گلگون کفن است؛ این افراد، جان و آسایش و عزیزترین موجودی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به اعتلای ایران، حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور تقدیم کردند.

وزیر ورزش با اشاره به صحبت های نماینده و فرماندار هویزه، عنوان کرد: موارد مطرح شده را با کمک مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار خوزستان پیگیری و سعی می کنیم با پیگیری پروژه های مختلف در طی دو سال آینده، رضایت مندی هرچه بیشتر مردم این جا را فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha