اختتامیه جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3693859
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تقی پور:

اختتامیه جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت های - قرآنی سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی منهاج 15 اسفند در استان برگزار می‌شود.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری ، گفت: یکی از شاخص‌ترین امتیازات برگزاری این جشنواره مردمی بودن آن است، به گونه‌ای که نزدیک به 7 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که می‌توان این جشنواره را مقدمه حرکت‌های بزرگ قرآنی در استان خواند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان با بیان این که تفسیر جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره «مؤمنون» علاوه بر چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان نیز به طور همزمان برگزار شد، افزود: آزمون های جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مبارکه «مؤمنون» طبق جدول زمان بندی دبیر خانه این جشنواره برگزار شد.
وی افزود: از تاریخ 10 تا 20 مرداد آزمون مرحله شهرستانی رشته قرائت و 26 مرداد نیز آزمون کتبی حفظ این جشنواره در مؤسسات و مراکز قرآنی استان برگزار شد وآزمون مرحله استانی رشته های قرائت و شفاهی حفظ نیز دوم شهریور از ساعت 8 صبح در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
تقی پور با اشاره به این که آزمون رشته تفسیر به صورت همزمان در روز ۹ شهریور در سراسر استان برگزار شد عنوان کرد: در همین راستا کتابچه تفسیر قرآن با محوریت سوره «مؤمنون» برای نخستین بار در استان به تعداد سه هزار و ۵۰۰ جلد به چاپ رسیده و در مؤسسات قرآنی استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره منهاج 15 اسفند همزمان با اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و جشنواره مسابقات بسیج با حضور حجت الاسلام راستگو دعوت شده از قم در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود.

 

captcha