قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم
کد خبر: 3693896
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
رمضانی‌پور:

قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم و این همه توانمندی‌های نظام را باید ارج نهیم و در برابر این کفران نعمت‌ها باید استقامت کرد که رمز همه پیروزی‌هاست.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با اشاره به ایجاد مهریه‌های بالا گفت: برای پرداخت مهریه خیری نداریم که بخواهد فردی که به دلیل مهریه زندان افتاده آزاد کند مهریه دین است و باید پرداخت شود حتی مستحب است اگر خانم هم بخشید، مرد بپردازد.
وی با اشاره به اینکه برخی از فقرا یارانه‌شان قطع شده و مسئولان هم جوابگو نیستند، افزود: در این زمینه باسد حتما مسئولان پاسخگو باشند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: این همه واردات داریم در حالی که باید رونق ایجاد شود، کارخانه‌هایی که تعطیل شدند ریزش کارگر دارند این گرفتاری‌ها را دولت باید برطرف کند.
وی تصریح کرد: تنبلی و تن‌پروری درد مشکلات امروز است اگر مسئولان یک ذره خودشان را جمع و جور کنند مشکلات برطرف می‌شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور اظهارکرد: باید قدر نعمت ولی فقیه را بدانیم و این همه توانمندی‌های نظام را باید ارج نهیم و در برابر این کفران نعمت‌ها باید استقامت کرد که رمز همه پیروزی‌هاست.
امام جمعه رفسنجان در ادامه با تسلیت شهادت چند تن از کارکنان نیروی انتظامی که در خیابان پاسداران تهران شهید شدند، گفت: این بردباری و پاسداری از جان و مال مردم توسط پلیس قابل تقدیر است و شهید حدادیان همچون شهید حججی عمل کرد.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور یکی از صدقات جاریه که شهید رجایی و شهید باهنر به آن اهتمام داشتند را امور تربیتی دانست و بیان کرد: توجه بیشتر یه تربیت فرزندان و ارزش‌های دینی فرهنگی و انقلابی ضرورت دارد و آموزش و پررورش در این راستا مسؤولیت دارد.
منبع: شورای سیاست گزاری نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha