تمامی آرامستان‌های اردبیل همسطح‌سازی می‌شوند
کد خبر: 3693949
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

تمامی آرامستان‌های اردبیل همسطح‌سازی می‌شوند

گروه اجتماعی- شهردار اردبیل گفت: تا پایان سال آینده تمامی آرامستان‌های اردبیل همسطح سازی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل، پنجشنبه سوم اسفند ماه در پایان جلسه شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تلاش شهرداری و شورای شهر این بوده که تمهیدات لازم را برای گذر از شرایط اقتصادی سخت انجام دهیم و در عین حال خدمات ارائه شده توسط شهرداری در شأن مردم اردبیل باشد.
وی گفت: تغییرات تعرفه سبب می‌شود که ارائه خدمات به مردم اردبیل کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد و یکی از نقاط بازر تعرفه جدید٬ عدم افزایش تعرفه‌ها به منظور رعایت حال مردم بوده و فقط در بعضی تعرفه‌ها افزایش داریم که این افزایش نیز چشمگیر نیست.
شهردار اردبیل افزود: در رابطه با ساماندهی بافت فرسوده و تاریخی شهر اردبیل٬ شهرداری اردبیل به طور مستقیم برای هر واحد مسکونی 700 هزار تومان کمک بلاعوض ارائه می‌کند که این موضوع از نقاط بارز تعرفه است و افزایش بسته تسهیلات خانواده‌های شهدا٬ ایثارگران و جانبازان نیز به میزان 25 درصد سقف افزایش خواهد یافت.
لطف‌اللهیان تصریح کرد: خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز حدود 20 درصد بیشتر نسبت به سال گذشته در عوارض شهرداری تخفیف می‌گیرند و در بحث‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت٬ یک سری مطالب مورد بحث قرار گرفت و تسهیلات و بسته‌های تشویقی متعددی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: جهت حمایت از تولیدات داخلی در تبلیغات محیطی تخفیف مناسبی پیش‌بینی کردیم و خود تعرفه چاپ و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و شهروندان می توانند با اطلاع قبلی در شهرداری حاضر شوند.
شهردار اردبیل گفت: تسهیلات برای کارکنان شهرداری اردبیل نیز در نظر گرفته شده است و این طرح شامل بازنشستگان شهرداری اردبیل نیز می‌شود.
لطف‌اللهیان بیان کرد: همسطح سازی کل آرامستانهای شهر اردبیل در دستور کار بوده و در حال حاضر نیز آرامستان قاسمیه و علی آباد به صورت صد در صد همسطح سازی شده و مابقی نیز در حال اجرا می‌باشد و تمامی آرامستانهای اردبیل تا پایان سال آینده همسطح سازی می‌شود.

انتهای پیام

captcha