یادواره 24 شهید پایگاه نورالمهدی در سمنان برگزار شد
کد خبر: 3693982
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

یادواره 24 شهید پایگاه نورالمهدی در سمنان برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره 24 شهید پایگاه نورالمهدی مهدیه بزرگ شب گذشته در سمنان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سمنان سردار حسن حسن‌زاده،فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان جمعه‌شب در یادواره 24 شهید پایگاه نورالمهدی مهدیه بزرگ سمنان با اشاره به آیاتی از قران کریم که همه ما طعم مرگ را خواهیم چشید گفت: شهدا با سیره عملی خودشان چگونه زیستن و چگونه انقلابی ماندن و انقلابی رفتن را به ما آموختند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که انقلابی زندگی کردن، به معنی انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است، اظهار کرد: همه این ویژگی‌ها در سیره عملی شهدا به‌وضوح قابل لمس است و وصیت‌نامه شهدا این درس‌ها را که درس اخلاق است، به ما می‌آموزد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌هایی که باعث شد شهدا زندگی انقلابی‌گری داشته باشند و انقلابی‌گری را به نمایش گذاشتند، دشمن‌شناسی آن‌ها بود متذکر شد: اگر امروز جایگاه رفیع انقلاب اسلامی را در آستانه 40 سالگی انقلاب مشاهده می‌کنیم و آن را مدیون ایثارگری شهدا می‌دانیم، به خاطر دشمن‌شناسی شهدا بوده است.
وی به معجزات انقلاب اسلامی که شامل این نظام و انقلاب اسلامی شده است، اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، شکست دشمن در طبس و شکل‌گیری بسیج جهان اسلام در نقاط مختلف این عالم ازجمله این معجزات است که به برکت خون شهدا شکل گرفته است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تاب دیدن این همه پیروزی‌های چشمگیر مردم انقلابی ما را ندارند و توطئه‌های خود را در مقابل این نظام مضاعف کرده تا ایران اسلامی نتواند 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرد.

حسن‌زاده افزود: دشمنان ما اذعان داشتند اگر ایران اسلامی جشن 40 سالگی خود را برگزار کند، ما باید او را به‌عنوان ابرقدرت بشناسیم اما به کوری چشم دشمنان و به برکت خون شهدا، جشن 40 سالگی انقلاب را خواهند دید.
وی با بیان اینکه ما چگونه از دشمنی که خود بر دشمنی‌اش با ایران اسلامی اعتراف می‌کند، خواستار رفع مشکلات هستیم، متذکر شد: شهدا با رد این گفتمان به ما یاد دادند هر وقت انقلابی فکر کردیم در تمام عرصه‌ها موفق خواهیم بود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: شهدا با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و این درخت تنومند شده است و هیچ‌یک از افکار و توطئه‌های دشمن نخواهد توانست کوچک‌ترین آسیبی به امنیت و ارزش‌های ما وارد کند.
حسن‌زاده با تأکید بر توجه به وصیت‌نامه شهدا، یاداور شد: شهدا در وصیت‌نامه خود چگونه زیستن و مردن را به ما می‌آموزند و به ما می‌گویند آن‌هایی که میز خطابه در دست دارند و قدر شهدا را نمی‌دانند، روزی جای شهید و دلال را جابه‌جا خواهند کرد.
وی وصیت‌نامه شهید حججی را که در پیام صوتی به فرزند خود به یادگار گذاشته را الگویی مناسب برای پیروی از ولایت‌فقیه و ایستادگی در مقابل فتنه‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، دانست و افزود: این شهید در این وصیت‌نامه چگونگی ایستادگی در مقابل دشمن را به ما می‌آموزد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

captcha