محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد
کد خبر: 3694059
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- محفل انس با قرآن کریم امروز، 5 اسفندماه همراه با تلاوت علی نخعی و تجلیل از فعالان قرآنی در روستای دلارامی زابل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محفل انس با قرآن کریم امروز، 5 اسفندماه همراه با تلاوت علی نخعی و تجلیل از فعالان قرآنی در روستای دلارامی زابل برگزار شد.
حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در این محفل معنوی بیان کرد: فراگیری روخوانی و روانخوانی قرآن ما را به سمت درک مفاهیم آیات سوق می‌دهد، فلذا نباید آن را بدون تأثیر تلقی کرد، بلکه باید صحیح خواندن قرآن را مقدمه‌ای برای درک و عمل به آن دانست.
وی اظهار کرد: مساجد باید بتوانند محل تجمع و فعالیت نوجوانان و جوانان باشد، این کار با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی متنوع و جذاب امکانپذیر است.
عارفی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان، گفت: در درجه اول، این خانواده‌ها هستند که روح کودک را باید با قرآن مأنوس کنند، اگر در انجام این وظیفه کوتاهی شود، این فرد از آسیب‌های اجتماعی مصون نخواهد بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل فعالیت رسانه‌ای ضد فرهنگی غرب را بزرگترین چالش رشد فرهنگی نسل جوان برشمرد و افزود: باید فعالان فرهنگی ما خود را به سطحی برسانند که با هجمه‌های نرم دشمن که از طریق ماهواره و فضای مجازی صورت می‌گیرد، مقابله کنند.

محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

محفل انس با قرآن در زابل برگزار شد

انتهای پیام

captcha