برپایی غرفه‌ اقتصاد مقاومتی در دبیرستان صدرای کرمانشاه
کد خبر: 3694063
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

برپایی غرفه‌ اقتصاد مقاومتی در دبیرستان صدرای کرمانشاه

گروه اقتصاد- غرفه اقتصاد مقاومتی در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمانشاه برپا شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به‌همت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کرمانشاه غرفه اقتصاد مقاومتی به مدت سه روز در این مرکز آموزشی برپا شد.
این نمایشگاه با مشارکت 95 نفر از دانش‌آموزان این دبیرستان و در 5 غرفه برپا شد.
شهلا شهلایی، مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کرمانشاه گفت: در این غرفه‌ها دست‌سازه‌های دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: دانش‌آموزان در این غرفه‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در دبیرستان صدرای کرمانشاه
شهلایی تصریح کرد: تبیین شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی در بین دانش‌آموزان، صرفه‌جویی و استفاده از کالای داخلی است که باید در جامعه به‌عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.
مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کرمانشاه اظهار کرد: دانش‌آموزان با تلاش در مسیر علم‌آموزی و انتقال صحیح مفاهیم آن و بصیرت‌افزایی به خانواده‌ها نقش مهمی در موفقیت در مسیر اقتصاد مقاومتی دارند.
عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تأکید کرد: دانش‌آموزان می‌توانند فرهنگ برتر شناخته شدن کالاهای خارجی را در برابر تولیدات و کالاهای ملی با استفاده از ظرفیت‌ها بشکنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری چندسال اخیر اذهان مردم و مسئولان را متوجه مسائل اقتصادی و لزوم همت درحل مشکلات کشور در این عرصه کرده‌اند.

برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در دبیرستان صدرای کرمانشاه
یادآور می‌شود، شورای مرکزی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.
همچنین دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول نواحی سه‌گانه آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز از غرفه‌های این مرکز طی سه روز بازدید کردند.

برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در دبیرستان صدرای کرمانشاه

انتهای پیام/

captcha