استقلال کشور، هدف اساسی تشکیل نظام جمهوری اسلامی بود
کد خبر: 3694064
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

استقلال کشور، هدف اساسی تشکیل نظام جمهوری اسلامی بود

گروه سیاسی - امام جمعه ارومیه گفت : از اهداف اساسی تشکیل نظام جمهوری اسلامی، استقلال کشور بود که به صورت کامل محقق شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه روز گذشته 4 اسفند در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور، استقلال محقق شد و مردم سالاری دینی از جمله ثمرات با ارزش این پیروزی بود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت : از الطاف خداوند به مردم ایران می توان به 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی ایران اشاره کرد که مردم در تصمیم گیری های کشور سهیم هستند و این مهم به خوبی جا افتاده است.
وی همچنین با اشاره به جانفشانی های نیروی انتظامی در پایتخت اظهار کرد : خداوند شهدای ناجا را قریت رحمت خویش قرار دهد و امیدواریم که هیچ گاه امنیت و آرامش از مردم سلب نشود که امنیت بزرگترین نعمت خداوند به مردم ایران است.
امام جمعه ارومیه گفت : افرادی که در روز قیامت دچار حسرت و ندامت می شوند، گناهان خود را نتیجه معاشرت با افراد بی دین می دانند و به همین منظور انسان باید در برقراری ارتباط با افراد نهایت دقت را به عمل آورد.
وی بیان کرد : در قیامت است که انسان متوجه می شود چه بلایی بر سرش آمده و مال و مقام دنیوی برایش در آخرت کارایی ندارد، و در اینجاست که می گوید ای کاش خود را برای این دنیای آخرت آماده می کردم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد : مردم نباید به دنبال تجسس افکار و اعمال دیگران باشند زیرا کسی که به دنبال یافتن عیبهای دیگران باشد خداوند نیز عیب های او را آشکار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امنیت در خانواده یکی از مهم ترین نیازهای هر خانواده است، بیان کرد : اگر در داخل خانه نیز افرادی به دنبال عیب جویی باشند دیگر امنیت و آرامش در آن نخواهد بود.
امام جمعه ارومیه بیان کرد : امتیاز طلبی و اشرافی گری برخی مسئولین از ارتجاعات در انقلاب اسلامی بوده که راه مقابله با آن ساده زیستی مردم و مسئولین است.
انتهای پیام

captcha