همایش ورزشکاران زورخانه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3694098
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

همایش ورزشکاران زورخانه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: اوایل سال 97 همایش ورزشکاران زورخانه‌ای ویژه بخش مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، مصطفی بخشی بخشدار مرکزی رفسنجان دیروز شنبه 5 اسفند در مراسم افتتاح زورخانه امام علی(ع) روستای لطف‌آباد گفت: در همه روستاها هم حسینیه‌ها هم سالن‌های مدارس داریم که در مواقع خاص از آن‌ها استفاده می‌شود و مابقی سال بلااستفاده می‌ماند از طرفی در همان روستاها کمبود امکانات ورزشی از جمله سالن ورزشی داریم که باید از این مکان‌ها به عنوان سالن ورزشی استفاده کنیم.
وی افزود: سه ماه تعطیلی و عصرها می‌توانیم از سالن امتحانات مدارس استفاده کنیم و بر همین اساس درصدد هستیم با ریاست آموزش و پرورش هماهنگ کنیم که این سالن‌ها عصرها برای وزش بانوان مورد استفاده قرار گیرند.
بخشدار مرکزی رفسنجان با بیان اینکه اوایل سال 97 همایش ورزشکاران زورخانه‌ای ویژه بخش مرکزی برگزار می‌شود، بیان کرد: ورزش پهلوانی باید رونق بگیرد و با هیأت ورزش‌های زوخانه‌ای شهرستان هماهنگ خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت عمران و آبادانی روستا اظهارکرد: در روستاها هر کوچه و خیابانی که ساکنان آن مشارکت کنند در اولویت آسفالت قرار می‌گیرد چون بودجه دولت جوابگو نیست که به سرعت بتوانیم آسفالت انجام دهیم.
بخشدار مرکزی رفسنجان تأکید کرد: هر روستایی که از الان مشارکت داشته باشد تا پایان سال کوچه و خیابان آن آسفالت خواهد شد.
وی به احیای بازی‌های بومی محلی اشاره و بیان کرد: بازی‌های بومی محلی مانند طناب‌کشی و... هیچ هزینه‌ای ندارد و دهیاران تیم‌های ورزش‌های بومی محلی روستا را تشکیل دهد که در آینده نزدیک همایش ورزش‌های بومی محلی شهرستان انجام می‌شود و با هماهنگی که با هیأت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی محلی انجام شده نخستین همایش در دهستان دره‌دران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha