نگاه تکلیف‌مدارانه هنرمندان فارس در خلق نمایش‌های مذهبی چند رسانه‌ای/ آماده معرفی آثار فاخر هستیم
کد خبر: 3694111
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
رئوف:

نگاه تکلیف‌مدارانه هنرمندان فارس در خلق نمایش‌های مذهبی چند رسانه‌ای/ آماده معرفی آثار فاخر هستیم

گروه فرهنگی ـ معاون سیمای مرکز فارس با اشاره به اجرای موفق نمایش‌های «فصل شیدایی» و «خاتون آب و آیینه» در شیراز تأکید کرد: جوانان بسیجی در قالب بسیج هنرمندان با نگاه تکلیف‌مدارانه در عرصه هنر نمایش کارهای خوب و اثرگذاری را تولید کردند که مورد استقبال مردم شیراز قرار گرفته است.

امیر رئوف، معاون سیمای صدا و سیمای فارس در حاشیه اکران نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن قدردانی از فعالیت هنرمندان بسیجی استان فارس گفت: بحمد الهی مدتی است که جوانان بسیجی در قالب بسیج هنرمندان با نگاه تکلیف‌مدارانه در عرصه هنر نمایش کارهای خوب و اثرگذاری را تولید کردند که مورد استقبال مردم شیراز قرار گرفته است.

شیراز، خاستگاه هنر نمایش است
وی افزود: شیراز به واسطه اینکه خاستگاه هنر نمایش است و قطب هنر نمایش در کشور قلمداد می‌شود، نیاز داشت که فکر و ایده های نو و خلاق در قالب هنر متعهد خودش را در مجموعه‌های چند رسانه‌ای مثل فصل شیدایی و خاتون آب و آیینه نشان دهد.

«خاتون آب و آیینه»، کاری اثرگذار است
رئوف، نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» را کاری تأثیرگذار و اثربخشی توصیف کرد و گفت: البته هنوز در ابتدای راه هستیم و با توجه به اینکه در این نمایش از ظرفیت‌های بومی و استانی استفاده می‌کنیم، می‌تواند در امتداد چنین کارهایی شاهد خلق آثار اثرگذارتر از این کار هم باشیم، هر چند «خاتون آب و آیینه» نیز کار بسیار خوب و تأثیرگذاری است.
معاون سیمای صدا و سیمای فارس با ابراز امیدواری از اینکه در اعیاد مذهبی شاهد کارهای خوب این چنینی از مجموعه بسیج هنرمندان باشیم، گفت: ما به سهم خودمان در جهت تبلیغ و معرفی این اقدامات خوب و ارزشمند فرهنگی اعلام آمادگی می‌کنیم که همکاری و همراهی داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha