دوره آموزشی «جوان و نهج‌البلاغه» در ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3694117
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

دوره آموزشی «جوان و نهج‌البلاغه» در ابهر برگزار می‌شود

گروه معارف- مدیر موسسه فرهنگی قرآنی کوثر شریف‌آباد ابهر از برگزاری دوره آموزشی «جوان و نهج‌البلاغه» در این موسسه خبر داد.

عذرا ایمانی، مدیر موسسه فرهنگی قرآنی کوثر شریف‌آباد ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره آموزشی نهج‌البلاغه ویژه جوانان در این موسسه در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه این دوره از حکمت‌های نهج‌البلاغه آغاز شده، افزود: بعد از پایان این دوره و همزمان با اغاز نامه‌های نهج‌البلاغه صحیفه سجادیه نیز مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.
ایمانی با اشاره ه به اینکه به نظر می‌رسد در زمینه آشنایی با نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه اقدامات جدی صورت نگرفته است، تصریح کرد: موسسات در کنار اهتمام به برگزاری دوره‌های قرآنی باید به این دو کتاب ارزشمند که حاوی نکات تربیتی قابل توجهی است، اهتمام داشته باشند.
این فعال قرآنی تاکید کرد: در دوره جنگ نرم توجه به داشته‌های غنی دینی بسیار باید مورد توجه باشد و تمسک به قرآن و تاسی به آموزه‌های زندگی اهل بیت (ع) قطعا می‌تواند راهگشای امور و حل بسیاری از مسائل باشد.
ایمانی با بیان اینکه دوره‌های تخصصی و عمومی آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف در موسسه فرهنگی قرآنی کوثر شریف‌آباد ابهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: از دو هفته دیکر دوره جدید ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این موسسه آغاز و ادامه جلسات نیز از سال آینده پیگیری خواهد شد.
captcha