مواجهه اقتصاد اسلامی با بحران نظام بانکی بررسی می‌شود
کد خبر: 3694145
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
از سوی دانشگاه علامه طباطبایی؛

مواجهه اقتصاد اسلامی با بحران نظام بانکی بررسی می‌شود

گروه اقتصاد ــ کارگاه زمستانه مطالعات علوم انسانی در رشته اقتصاد با بررسی موضوعاتی همانند مواجهه اقتصاد اسلامی با بحران نظام بانکی، چگونگی حرکت به سمت اقتصاد بومی و ماهیت و عملکرد بانکداری اسلامی در اقتصاد ایران، از سوی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌‌شود.

مواجهه اقتصاد اسلامی با بحران نظام بانکی بررسی می‌شود

به گزارش ایکنا، این کارگاه آموزشی با همکاری پژوهشکده علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبایی و شورای تحول و ارتقای علوم انسانی برگزار می‌شود.

این کارگاه با برگزاری محورهایی همانند جریان شناسی اقتصادی بعد از انقلاب، مسئله شناسی نظام حکمرانی دولتی، ماهیت‌شناسی نهاد بانک؛ بانک واسطه مالی یا نهاد خلق پول، ناتوانی راه‌حل‌های جریان غالب در علوم انسانی برای حل مشکلات کشور، ماهیت و عملکرد بانکداری اسلامی در اقتصاد ایران، چگونگی حرکت به سمت اقتصاد بومی و مواجهه اقتصاد اسلامی با بحران نظام بانکی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسویان، حسین صمصامی، سیداحسان خاندوزی، علی‌اصغر قائمی‌نیا، سیدمهدی زریباف و عادل پیغامی، از جمله اساتید این دوره آموزشی هستند.

یادآور می‌شود،این کارگاه آموزشی از تاریخ ۹ اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد و در ۱۱ اسفندماه به کار خود پایان خواهد داد. به شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهی معتبر از دانشگاه علامه طباطبایی اعطا خواهد شد.

برای ثبت‌نام در این کارگاه به نشانی www.Hsww.atu.ac.ir مراجعه کنید.

 

captcha