حیات معنوی جامعه با تولد حضرت زهرا(س) رونق گرفت/ ولایت‌پذیری؛ اصلی‌ترین پیام «خاتون آب و آیینه»
کد خبر: 3694147
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
گزنی:

حیات معنوی جامعه با تولد حضرت زهرا(س) رونق گرفت/ ولایت‌پذیری؛ اصلی‌ترین پیام «خاتون آب و آیینه»

گروه فرهنگی ـ جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینكه زندگی حضرت زهرا(س) برای جامعه اسلامی پربركت است، گفت: حیات معنوی جامعه اسلامی با تولد پر بركت حضرت زهرا(س) رونق گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 5 اسفندماه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز نمایش چند رسانه‌ای «خاتون آب و آیینه» در شیراز گفت: این نمایش اثر بسیار خوبی از روایت زندگی پربركت حضرت زهرا(س) است.
وی با بیان اینكه حیات معنوی جامعه اسلامی با تولد پر بركت حضرت زهرا(س) رونق گرفت، افزود: به بركت وجود آن حضرت است كه عفاف و حجاب در جامعه اسلامی ما نهادینه شده است.

مهم‌ترین میراث گرانبهای حضرت زهرا(س) ولایت‌پذیری است
گزنی، مهم‌ترین میراث گرانبهای حضرت زهرا(س) را ولایت‌پذیری دانست و افزود: حضرت زهرا(س) در تبعیت از مولای خودش چه در زمان حیات پیامبر(ص) و چه زمان حضرت علی(ع) مثال‌زدنی و بی‌نظیر بود لذا مهم‌ترین ویژگی آن حضرت كه توصیه به آن می‌شود و امروز همه جامعه اسلامی نیاز به آن دارد، تبعیت از مقام عظمای ولایت است.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: این بزرگ‌ترین وصیت حضرت زهرا(س) در طول تاریخ بشریت به همه انسان‌هاست و شاید میراث گرانبهای آن حضرت همین باشد و این نمایشنامه‌ای كه طی این شب‌ها به مردم متدین و مومن شیراز تقدیم می‌شود، تصویری از حیات با بركت حضرت زهرا(س) از زمان تولد تا شهادت و سختی‌هایی است كه آن حضرت در طول حیات خود متحمل شدند.

زندگی خود را منطبق بر سبك زندگی حضرت زهرا(س) قرار دهیم
وی، تمام فرازهای نمایش «خاتون آب و آیینه» را درسی بزرگ برای شیعیان و مسلمانان برشمرد و گفت: پیام این نمایش آن است كه ما باید زندگی خود را منطبق بر سبك زندگی حضرت زهرا(س) قرار دهیم.
گزنی در ادامه به حزن‌انگیزترین و تأثیرگذارترین بخش این نمایش اشاره كرد و گفت: تمام بخش‌های نمایشنامه اثرگذار بود اما آن جایی كه شاید حزن انگیزترین صحنه این نمایشنامه بود و مظلومیت حضرت زهرا(س) را ثابت می‌كند آتش زدن در خانه حضرت ا بود كه واقعاً غم و مصیبت بزرگی است كه در تاریخ بشریت و اسلام به ثبت رسیده است و دل همه مؤمنان و متدینان را به درد می‌آورد و این وصیت حضرت را باید همیشه مدنظرمان باشد كه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را پاس بداریم.
انتهای پیام

captcha